مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

مسواک خورشیدی

به جای خمیردندان از نور خورشید استفاده کنید!!!!!!



استفاده از بعضی آدامس ها برای تنظیم PH دهان و جلوگیری از پوسیدگی دندان ها توصیه میشود. اما شاید فکرش را هم نمی کردیم که یک روز نور خورشید هم رقیبی برای مسواک و خمیر دندان شود.


محققین ژاپنی نوعی مسواک خورشیدی با نامSoladey-J3X ساخته اند. در هنگام استفاده از این مسواک عملا خمیر دندانی وجود ندارد. یک پنل ذخیره کننده نور خورشید در مرکز این مسواک جاسازی شده است. با شارژ شدن آن توسط نور خورشید می تواند الکترونها را از طریق یک سیم به نوک شاخک های برس مسواک بفرستد.


این الکترونها با انجام یک واکنش شیمیایی با اسید موجود در بزاق دهان باعث از بین رفتن باکتری ها شده و به از بین بردن پلاک های دندانی کمک می کنند. در این روش دیگر به خمیر دندان نیاز نیست و قرار است که الکترون های نور جایگزین آن شوند.


یک شرکت ژاپنی به نام Shiken ساخت چند نمونه آزمایشی از این محصول را بر عهده گرفته است. 120 نوجوان نیز برای بررسی مزایا و معایب آن نسبت به مسواک ها و خمیر دندانهای معمولی داوطلب استفاده از این محصول شده اند. انرژی خورشیدی مورد نیاز این مسواک هم بسیار کم است و به اندازه انرژی مصرفی ماشین حساب های خورشیدی است.


هنوز نمی توان به طور حتم بیان کرد که آیا استفاده از این محصول می تواند جایگزین خوبی برای مسواک ها و خمیر دندانهای فعلی مان شود. یا خیر. اما در صورت تایید نهایی، مسواک زدن می تواند یک مرحله برای آدم های تنبل راحت تر شود!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد