مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

اسکرین شات های فاش شده از ویندوز 8: تسک بار بهبود یافته است

تاکنون شاهد درز اطلاعات زیادی درباره ویندوز 8 و امکانات آن بوده ایم. این هم یک مورد فاش شده دیگر که امکانات TaskBar ویندوز بعدی را به ما نشان می دهد.

 

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، مایکروسافت کارمندانش را به درز ندادن اطلاعات دعوت کرده است. اما انگار دست کم یک نفر بوده که این را نادیده بگیرد. حالا که برای اولین بار قسمت سمت چپ تسک بار ویندوز 7 را می بینیم؛ شاید در نگاه اول هیچ چیز جدیدی به چشم نخورد. اما وقتی به علامت موس نگاه می کنید متوجه یک تفاوت جزئی می شوید. این که: شاخصی که در ویندوز 7 میزان کار انجام شده را در انتقال فایل و دانلود و ... انجام می داد، در نسخه بعدی برای سخت افزار ها هم به کار گرفته خواهد شد.

 

با توجه به ادعا سایت Win7China، ویندوز 8 دارای نصبی سریع خواهد بود که تنها هشت دقیقه وقت شما را می گیرد! همین سایت ادعا کرده است که نسخه بعدی 2.5 برابر سریع تر از ویندوز 7 خواهد بود. در نظر داشته باشید که به گفته سایت Windows 8 News، مایکروسافت از یک پی.سی با پردازنده هشت هسته ای برای به دست آوردن این ارقام استفاده کرده است.

 

فاش کنندگان گفته اند که مایکروسافت قابلیت System Restore را نیز گسترش داده است و به عنوان Factory Restore شناخته خواهد شد. این یک ریست کننده تمام و کمال است که در دو دقیقه ویندوز 8 را به تنظیمات اولیه اش بر می گرداند.

اسکرین شات بعدی سمت راست تسک بار ویندوز 8 را نشان می دهد. در قسمت System Tray یک بخش اضافه شده که به عکس پروفایل تعلق دارد (البته نحوه ادغام آن، فعلا کمی ناشیانه است!) .البته گزارش داده شده که این بخش در دو حالت کار می کند: یکی این که آواتار شما را در اکانت محلی پی.سی خود نشان می دهد ( امکان استفاده از آواتار های ویدئویی هم وجود دارد). دوم این که از آی.دی شما روی اکانت ویندوز لایو برای نمایش تصویر استفاده خواهد کرد. باز هم اگر به Win7China برگردیم؛ می بینیم که این یعنی کاربران می توانند از ID خود روی ویندوز لایو برای وارد شدن به ویندوز 8 استفاده کنند. لازم به ذکر است که این هم یکی دیگر از امکانات به منظور ادغام بیشتر ویندوز 7 با کلود می باشد.

 

حالا یک سوال: کی می توانیم بیشتر با ویندوز بعدی آشنا شویم و خودمان با آن کار کنیم؟ هنوز اطلاعات رسمی ای در مورد زمان عرضه ویندوز بعدی منتشر نشده است. اما به طور خلاصه می توان با توجه به گفته های سایت Windows 8 News این تاریخ را در ماه های ژوئن و جولای امسال تخمین زد. پس احتمالا در اوایل سال 2012 (و اگر زمین نابود نشود!) شاهد عرضه ورژن پایدار نسخه بعدی ویندوز خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد