مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

جزوه تئوری دستورات مقدماتی سالید ورکس - دانشگاه علمی - کاربردی لوله سازی اهواز

 با سلام و وقت بخیر


دانشجویان عزیز دانشگاه لوله سازی میتوانید جزوه تئوری دستورات مقدماتی سالید ورکس را از لینک زیر دانلود نمایید


لینک دانلود


موفق باشید

شیوه نامه نگارش پایان نامه دوره کارشناسی

چگونه پایان نامه خود را بنویسیم ؟! 

  

از کجا شروع کنیم ؟ 

 

چه بنویسیم ؟  

 

چگونه بنویسیم؟

 

چگونه به پایان ببریم ؟ 

 

 

ادامه مطلب ...

شیوه ­نامه نوشتن گزارش کارآموزی

همواره دانشجویان در تهیه و نگارش متن کارآموزی با مشکلاتی ازقبیل انتخاب فونت نوشتاری، سایز متن، انتخاب فصل ها ،نحوه استفاده از جداول و استاندارها و... مواجه هستند .

در این پست با شیوه ­نامه ای که با هدف یکسان سازی گزارش­های کارآموزی از لحاظ ظاهری تدوین شده است آشنا میشویم.


  ادامه مطلب ...

ایمنی ماشین آلات صنعتی

مقدمه :

 

 پس از انقلاب صنعتی استفاده بشر از ماشین‌آلات صنعتی رو به افزایش گذاشت . با پیشرفت صنعت و تکنولوژی و ایجاد ماشین‌آلات و دستگاههای جدید حوادث و آسیبهای ناشی از کار هم به همین نسبت افزایش یافته است ، بطوریکه بعد از انقلاب صنعتی این حوادث آنچنان افزایش یافته که توجه دست اندر کاران را جلب نموده است و آنها را برانگیخته تا در زمینه حفاظ‌گذاری قسمتهای مختلف خطرناک و جلوگیری از حوادث اقداماتی انجام دهند که با گذشت زمان به تدریج ماشینها به وسایل حفاظتی مجهز گردیدند .


طبق آمارهای موجود در حوادث کارگری بیشترین حوادث مربوط به کار با ماشین‌آلاتی می‌باشد که دارای قسمتهای متحرک و گردنده هستند ، مانند دستگاه پرس ، دستگاههای تراش ، پلاستیک‌سازی و ... . دستگاههای دیگری که در صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از : دیگهای بخار ، مولدهای تولید استیلن ، کپسولهای محتوی استیلن و اکسیژن که دارای مخازن و لوله‌های تحت فشار گازهای مختلف می باشند و عدم رعایت بعضی از انواع اصول ایمنی در این دستگاهها با ایجاد انفجار و آتش‌سوزی و حوادث دیگر برای کارگران همراه است .

 

مساله ایمنی و حفاظت ماشین‌آلات از اولین مسایل ایمنی بوده که برای آن قوانین و مقرراتی تعیین شده است . در قانون کار کشور ما مواد 85 و 89 به صورت غیرمستقیم بر ایمنی ماشین‌آلات تاکید دارند و در آئین نامه های حفاظت و بهداشت کار نیز در فصول 10 ، 12 ، 13 ، 14 ، 15 ، 16 ، 17 و 36 به صورت کامل و جزء به جزء به ایمنی ماشین‌آلات پرداخته شده است .

   ادامه مطلب ...

آموزش دانلود از کتابخانه گوگل (Google Books)

حتما تاکنون برای شما هم پیش آمده که ضمن تحقیق خود به کتابخانه گوگل (google books) هدایت شوید و کتابی را آنجا ببیند که باورش را نمی کردید بتوانید نسخه الکترنیک این کتاب را در اینترنت پیدا کنید، اما افسوس که این کتاب را فقط به صورت آنلاین می توانید مطالعه کنید.

در این مطلب روشی را  ارائه می کنیم تا از این پس بتوانید  کتاب ها را از سایت google books دانلود کنید و آن ها را به صورت آفلاین مطالعه فرمایید، پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


 ورود به Google Books

ادامه مطلب ...