مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

باز کردن فایل های ۳بعدی سالیدورکس در تبلت و گوشی های اندروید DS SOLIDWORKS eDrawings 2.2.0

تنها نرم افزاری در گوشی و تبلت های اندروید که به شما امکان مشاهده فایل های CAD سه بعدی و دو بعدی سالیدورکس (پارت و اسمبل و درایینگ) را می دهد. این نرم افزار به طرز فوق العاده ای اشتراک اطلاعات طراحی را ساده می کند. شما می توانید جهت اشتراک گذاری هرچه ساده تر فایل های طراحی با همکاران خود( خصوصا کسانی که کاربران  عادی نرم افزار های CAD نیستند و این نرم افزار را روی سیستم کامپیوتر خود نصب ندارند) فایل ها را به آن های ایمیل کنید. همچنین  می توانید در کارگاه ها و مکان هایی که به کامپیوتر یا لبتاپ خود دسترسی ندارید از این نرم افزار استفاده کنید و فایل های طراحی ۳بعدی و نقشه های ۲بعدی خود را همه جا بهمراه داشته باشید و در صورت نیاز به ساده‌ترین شکل ممکن از آن‌ها استفاده‌کنید.

قابلیت حرکات چند لمسی این امکان را به شما می دهد که به راحتی Zoom , Pan , Rotate انجام دهید. این نرم افزار همچنین از drawing sheet ها و نما‌های انفجاری برای فایل‌های منتشر شده توسط سالیدورکس، پشتیبانی می‌کند.


جهت مشاهده آموزش استفاده از این نرم افزار و سایر امکانات آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید...

  قابلیت ها:
  • محیطی ساده و کاربر پسند
  • قابلیت باز کردن فایل های ۳بعدی(EPRT, EASM, SLDPRT, SLDASM) و ۲بعدی ( EDRW, SLDRW) و فایل های وابسته از مرجع های مختلف:  Email attachments و  سرویس‌های ذخیره سازی ابری(Dropbox, Google Drive, SkyDrive, Hightail) و...
  • Zoom و Pan و Rotate کردن فایل های ۲و۳ بعدی به کمک قابلیت چند لمسی
  • نمایش سه نمای استاندارد به صورت انیمیشن

به منظور مشاهده فایل های طراحی روی گوشی یا تبلت خود ابتدا فایل مورد نظر را به یکی از فرمت های eprt ( اگر فایل part است) ، easm (اگر فایل Assembly است) و edrw (اگر فایل drawing است) ذخیره نمایید به این صورت که در نرم‌افزار سالیدورکس  از گزینه Save as استفاده کنید و در قسمت Save as Type نوع فایل را یکی از فرمت های فوق  انتخاب کنید. همچنین امکان رمزگذاری روی فایل و انجام برخی تنظیمات روی آن ها وجود دارد.

به منظور انتقال  این فایل های ذخیره شده  به فرمت مناسب  به گوشی یا تبلت سه راه وجود دارد:

                 ۱. به کمک ایمل: فایل رسیده به دست شما از طریق ایمیل را روی گوشی یا تبلت خود ذخیره نمایید و سپس آن را از پوشه eDrawing در قسمت My Files گوشی خود اجرا        کنید. اگر از شما پرسیده شد که این فایل با چه نرم‌افزاری اجرا‌ شود eDrawing را انتخاب کنید.

                ۲. مستقیما توسط بلوتوث، کابل و...

               ۳. از طریق سیست های ذخیره سازی ابری مانند: Dropbox  و Google Drive و ...

 در ادامه برخی آیکون ها و Gesture  ها توضیح داده شده اند:

نظرات 2 + ارسال نظر
علی دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1395 ساعت 01:49

سلام
نرم افزار برای باز کردن فایل سالید در گوشی
سپاس

احمد جمعه 2 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:00

خیلی خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد