مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

سیستم دینامیک مؤثر(ED)

لذت استفاده از هر قطره سوخت، هدف سیستم ED است. با وجود مجموعه ای از فناوری هوشمندانه، BMW قادر است در حالی که عملکرد دینامیک خودروی شما را افزایش می دهد، تأثیر بسزایی در کاهش مصرف سوخت و تولید گاز CO2 نیز داشته باشد.... 

 

                                  

هدف از به کارگیری مجموعه ای از تکنولوژی های پیشرفته و مبدعانه، کاهش میزان مصرف سوخت به حداقل ممکن است. برخی از این تکنولوژی ها در زمینه سوخت، نوع مواد مصرفی در ساختار خودرو، ترکیبات مؤثر در کاهش اصطکاکات موجود و آیرودینامیک های بهبود یافته و نیز مدیریت همه جانبه مصرف انرژی به کار رفته اند.

جهت دستیابی به این اهداف، موتورها ارتقاء یافته اند؛ موتورهای بنزینی به وسیله فناوری HPI و موتورهای دیزلی توسط نسل سوم پاشش ریلی (Rail Injection) و مواد سبک که منجر به کاهش وزن خودرو تا سقف 20 کیلوگرم شده اند مورد بازبینی قرار گرفته اند.

بهبود وضعیت آیرودینامیکی خودرو همچون کنترل هواکش خودرو، تایرهای مقاوم و ... همگی منجر به نتایج مثبتی شده اند که نتیجه آن عملکرد دینامیکی خودرو با مصرف سوخت کمتر است. BMW مدل جدید که 1 لیتر بنزین کمتر از مدل قبلی مصرف می کند و قادر است 1 ثانیه زودترسرعت خود را به 100 کیلومتر بر ساعت برساند، نمونه ای از به گارگیری این روش های بهبود یافته است.

نظرات 1 + ارسال نظر
لیبلشقی دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 20:20

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد