مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

جزوه ی اتوکد مقدماتی(۲بعدی)

سلام دوستان.جزوه ی خودم که تابستان امسال(89) نوشته بودم را در آماده کردم تا در اختیار شما عزیزان قرار بدم. 

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید: 

دانلود 

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:25

سلام احوالت همشری؟؟؟؟؟؟؟چپ کنی؟؟؟؟؟؟ په درسا خوبی یا اوشون پت خوبن ؟؟؟؟؟ راستی مقاومت چ ه کردی؟؟؟؟؟اما که خیلی کمه خونیم!!!!!! اینجو همه خوبنسلامه رسونن

طباطبایی یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:27 http://pejhvaak.blogfa.com

آقای سودمند سلام
نمیدونم چرا اما یک نفر توی وبلاگ من برای شما پیغام دادند!(شاید به دلیل لطفی باشه که قبلا کردید و پاسخ پرسشم رو در باره moldflow دادید!)
این نطر در پست توصیه شیطان به حضرت موسی(ع) هست و توسط آفای ترکاشوند نوشته شده.
برای اینکه لطفی کنید شما و یا دوستانتون به وبلاگ من تشریف بیارید نظر رو کپی پیست نکردم!
درضمن ، فعالیت شما و دوستانتون در وبلاگ جای تحسین داره!
مخصوصا که شما تازه سال دوم مکانیک هستید! اما مقلا در مورد بادامک ها مطلب گذاشتید که مربوط به درس دینامیک ماشین هست و مطالب دیگری از این دست
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد