مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

سونی با لپ‌تاپ 3بعدی می‌آید

سونی با لپ‌تاپ 3بعدی می‌آید

شرکت بزرگ سونی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های الکترونیک جهان با عرضه آخرین نمونه‌ از لپ‌تاپ‌های سری وایو F با قیمت هزار و 800 دلار، وارد دنیای فن‌آوری‌های سه بعدی شد.

ابوالفضل کریمی: درست مانند تلویزیون‌های سه بعدی براویا (Bravia) ساخت شرکت سونی ، کاربران این لپ‌تاپ‌ها باید از عینک‌های اکتیو شاتر (Active Shutter) برای دیدن تصاویر در حالت سه بعدی استفاده کنند.

به گزارش دیلی‌میل، این لپ‌تاپ‌ها از پردازنده‌های هسته‌ای شرکت اینتل بهره گرفته‌اند و البته کاربران آن‌ها می‌توانند با استفاده از یک کلید تصاویر را به صورت دو بعدی روی صفحه نمایش 16 اینچی آن تماشا کنند.
به احتمال زیاد فروش این لپ‌تاپ‌ها تا انتهای ماه جاری آغاز خواهد شد و سونی امیدوار است بتواند با عرضه این لپ‌تاپ با شرکت اپل در این زمینه به رقابت بپردازد.
وایو سری F شرکت سونی که به یک موتور گرافیکی مجزا مجهز است، می‌تواند به عنوان یک مدل پیشرو در قسمت کامپیوترهای سرگرمی توجه زیادی را در بازار به سمت خود جلب کند.

لپ تاپ


بر خلاف صفحه‌های سه بعدی پلاریزه شده، لپ‌تاپ‌های سری F سونی از فن‌آوری frame sequential panel و صفحه نمایش LED بهره می گیرد. این تکنیک پیچیده تصاویر شفاف‌تر و روشن‌تر را همراه با زمان پاسخ فوق سریع و زاویه دید بزرگ‌تر برای صفحه نمایش‌ها به ارمغان خواهد آورد.
فن آوری Frame Sequential به طور یک درمیان تصاویر Full HD سه بعدی در اندازه‌های 1920 در 1080 را در چشمان چپ و راست بیننده نشان می‌دهد و البته این کار با نرخ تجدید فریم 120 فریم در ثانیه انجام می‌گیرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:12

ای ول به لپ تاپ های سونی مخصوصا سری f
نه به خاطره اینکه لپ تاپ خودم همین سریه!!
جالب اینه که جدیدا میگن سه بعدی ضرر داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد